Declaratii si reactii dupa Twente - Steaua 1-0

joi, 23 februarie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Twente - Steaua 1-0

Dumitru Dragomir a declarat despre meciul Twente - Steaua 1-0: "La un asemenea meci trebuie să ai crampoane mari, jucătorii au alunecat în faze importante. Twente a jucat tactic de aşa natură încît să se califice. Steaua a jucat bine, Ilie Stan nu trebuie schimbat. A pregătit bine fizic echipa".
"Tatu n-are moral de competiţie, eu aş fi jucat cu Nikolici sau Costea cel mare. Dacă au grijă de Florin Costea poate ajunge titular la Steaua. Cînd mă uit la Chiricheş parcă îl văd pe Cornel Dinu sau pe Sandu Boc. Şi Tănase, Latovlevici au jucat bine. Brandan a jucat de nota 5-6. Tătăruşanu a fost mai vinovat la golul din primul meci, decît acum. I-a fugit piciorul de sprijin, a alunecat".

Căpitanul Stelei, Alex Bourceanu, a declarat dupa meci: "Mi-e greu să vorbesc, e o seară tristă. Ne pare rău că n-am reuşit să facem o surpriză".
"Niciodată n-am jignit pe nimeni prin declaraţii, prin fapte. S-au scris multe lucruri neadevărate despre mine. Eu sînt nimeni la Steaua, nu pot da afară oameni de la club. Singurul lucru pentru care pot fi acuzat e că am avut unele reacţii nervoase în cantonament".

Florin Costea, atacantul Stelei, a declarat despre Twente - Steaua: "Din păcate nu ne-am calificat, pe viitor sperăm să fie mai bine. Pe final de meci se putea întîmpla orice, chiar să ne calificăm, dar dacă nu marchezi nu ai cum să mergi mai departe.
Eu m-am simţit bine, sper să evoluez din ce în ce mai bine. Vreau să joc cît mai mult la fiecare meci. Tătăruşanu ne-a ajutat la atîtea meciuri, nu acolo s-a pierdut calificarea, calificarea am pierdut-o toţi nu el".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare