Declaratie Gigi Becali dupa Twente - Steaua 1-0

joi, 23 februarie 2012 |

Declaratie Gigi Becali dupa Twente - Steaua 1-0

"Eu i-am luat apararea lui Tatarusanu si am zis ca a bagat milioane in club. Apoi a venit la Palat si mi-a zis ca a bagat milioane in club. I-am spus ca Emeghara a aparat atunci, cand s-a rugat. El a luat-o de buna si si-a luat lumea in cap. El ne-a adus 2.5 milioane dupa acea calificaficare. Eu am zis ca a bagat 5 milioane, ca sa ii dau incredere in fata altor jucatori si a portarilor. El si-a luat lumea in cap".
"Chiriches, Martinovici, Bourceanu, Florin si Mihai Costea, Rusescu sunt baieti cu capul pe umeri"
"Nu prea poti sa ii tii in frau pe jucatori pentru ca ei se intalnesc si nu au voie sa fie de fata nici antrenorul si nici patronul. Toata ideea asta e de la Tatarusanu si Brandan. Am dominat jocul, am intrat cu atitudine si am pasat. Nu mi-a placut de Brandan, dadea numai la misto. Voia sa joace ca Maradona, lovea numai cu exteriorul. Chiriches, Martinovici, Bourceanu, Florin si Mihai Costea, Rusescu sunt baieti cu capul pe umeri. O sa caut un portar in locul lui Tatarusanu. Am gresit cand l-am laudat pe Tatarusanu".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare