Declaratii si reactii dupa Romania - Uruguay 1-1

miercuri, 29 februarie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Romania - Uruguay 1-1

Daniel Niculae a declarat dupa meciul cu Uruguay: "Nu ştiu dacă stăm bine că am făcut egal. Putea fi şi mai bine. A fost greu pentru că am primit gol în primele minute. Dar ne-am creat multe ocazii.
E încurajator că am dominat în mare parte a meciului. A fost un joc dinamic. Pe viitor cred că vom deveni mai buni în apărare, dar şi mai activi în ofensivă.
E un meci care ne dă speranţe şi sperăm să obţinem o calificare în preliminariile viitoare".

Adrian Mutu a declarat dupa Romania - Uruguay: "E foarte bun rezultatul, dar am făcut şi un meci bun. Am timp să-l egalez pe Hagi, nu e nici o grabă.
Am jucat bune contra unei echipe puternice. Avem valoare, sînt cîţiva tineri buni, mai sînt şi jucători care n-au fost acum, precum Raţ.
Acest rezultat ne dă moral bun, ne dă speranţe. Am fost o echipă ofensivă, eu am jucat mai retras ca de obicei, aşa mi-a cerut Piţurcă, dar nu e nici o problemă
".

Dumitru Dragomir a declarat dupa meci: "Dacă jucăm în preliminarii aşa cum am jucat cu Uruguay, ne calificăm la mondiale. E primul meci adevărat al echipei naţionale din ultimii doi ani.
Torje, Chiricheş, ambii fundaşi centrali, dacă nu toţi trei. Mutu a fost bun, m-a impresionat Torje, m-a impresionat Chiricheş. Cum a schimbat mijlocul terenului, imediat echipa a luat foc
".





0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare