Declaratie Marius Sumudica dupa FC Brasov - Panduri

vineri, 2 martie 2012 |

Declaratie Marius Sumudica dupa FC Brasov - Panduri 2-1

Antrenorul echipei FC Brasov, Marius Sumudica a declarat dupa victoria cu Pandurii: "Avînd în vedere că sînt 11 meciuri de cînd nu pierdem, 7 dintre ele amicale, contează foarte mult. Ştiam de ce nu voiam să pierdem în pregătire. În momentul în care cîştigi, victoriile aduc victorii. Degeaba unii se ascund după deget şi spun că nu îi interesează reultatele din amicale. Am avut 7 extemporale în care ne-am pregătit pentru teză, pe care am luat-o.
S-a văzut că nu avem mentalitatea unei echipe învingătoare, ne-am retras şi am fost egalaţi. Am întîlnit o echipă cu un antrenor foarte bun, chiar dacă au pierdut cîţiva jucători. Au avut o pregătire foarte bună, în Antalya. Probabil că astăzi ne-am dorit mai mult victoria.
Să vedeţi că şi Udoji este un jucător foarte bun, astăzi nu i-a permis terenul. Ilijoski este golgeterul Macedoniei. Davide Dias şi Mauro Alonso sînt jucători care ridică nivelul echipei. La Braşov nu va fi uşor să cîştigi, aici jucăm fotbal.
Eu nu m-am gîndit la retrogradare de cînd am venit la Braşov. Toată lumea mă lua la mişto. Am spus că obiecitvul meu este să termin în primele 10. Aşa va fi, veţi vedea!".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare