Declaratii si reactii dupa Rapid - U Cluj 1-1

sâmbătă, 3 martie 2012 |

Razvan Lucescu a declarat dupa remiza cu U Cluj: "Jocul nostru a fost excelent. Am alergat, ne-am bătut am creat. Am pus stăpînire pe joc, am avut ocazii. Din păcate, după un astfel de meci nu reuşim să luăm toate punctele. Prea multe ocazii ratate. La principala oportunitate avută, Grozav a sancţionat erorile de plasament şi a înscris. 
Pe scurt, le-am spus şi băieţilor că sîntem fraieri că după un astfel de joc trebuie să acceptăm un asemenea rezultat. Continuînd însă să jucăm aşa e imposibil să nu culegem roadele. Am avut şi multe absenţe, jucători grei care pot aduce un plus".

Antrenorul lui U Cluj, Ionut Badea, a declarat: "Ca şi imagine de ansamblu, partida a fost una încrîncenată, s-a jucat cu multă ambiţie. A fost un meci de început. Păcat că terenul nu a fost mai bun, ar fi fost un spectacol mai frumos. E al treilea sistem de joc pe care l-am implementat de cînd sînt la Cluj şi echipa a reuşit să îl interpreteze corect".

Declaratii si reactii dupa Rapid - U Cluj 1-1

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare