VINERI 02.03.2012: FC Brasov - Pandurii LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 18:00

vineri, 2 martie 2012 |

Antrenorul Marius Sumudica a declarat ca jucatorii sai trebuie sa dea totul in teren pentru a castiga meciul cu Pandurii. „Imi era dor de meciurile oficiale. Sper ca jucatorii sa dea totul in teren si sa demonstram ca rezultatele din pregatire nu au fost intamplatoare. Vrem sa demonstram ca suntem o echipa in crestere, care poate pune probleme oricarui adversar”.

"Nu am dubii, sunt hotărât în privinţa primului 11. Sperăm să nu apară vreo accidentare subită. Ultima evoluţie din Turcia a fost o repetiţie mai mult decât reuşită şi am fost mulţumit din toate punctele de vedere, cum s-au comportat, chiar dacă au fost şi greşeli la goluri. Evoluţia echipei, angajamentul, dăruirea a fost la cote mari şi mi-au dat speranţe că am putea continua jocul bun al echipei şi seria bună de rezultate", a declarat Grigoras.

Meciul FC Brasov - Pandurii este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 18:00

Rezumat video FC Brasov - Pandurii 2-1 Etapa 19

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare