JOI 19.07.2012: Rapid - MyPa LIVE pe DIgiSport 1 incepand cu ora 20:30

miercuri, 18 iulie 2012 |

Rapidul va intalnii în Europa League pe finlandezii de la MyPa. Rapid - MyPa se dispută joi si este LIVE pe DigiSport 1, de la 20:30.

Mai e putin până când Rapidul îsi începe aventura în Europa League. Nu canicula de la Bucureşti îi sperie pe finlandezi, înainte de meciul cu giulestenii, din turul doi al  Europa League ci jocul Rapidului le dă fiori nordicilor.

Atacantul canadian al formatiei finlandeze pare destins, desi nu-si cunoaste prea bine adversarul alb-visiniu: "I-am urmărit pe internet, după ce am aflat că vom juca cu ei, sunt destul de buni. Stiu că este un club mare. N-am mai fost în România, n-am urmărit Liga 1, am văzut doar câţiva jucători în acţiune, dar ştiu că au fotbalişti buni"

În urmă cu doi ani, Mypa a fost cât pe ce să o scoată din Europa League pe Poli Timișoara. Nordicii au uitat, deja, de acea confruntare.

Meciul Rapid - MyPa este LIVE pe DIgiSport 1 incepand cu ora 20:30

Rezumat video Rapid - MyPa 3-1

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare