Scandal intre Dorinel si Hagi

miercuri, 18 iulie 2012 |

Antrenorul echipei Otelul, Dorinel Munteanu, a declarat, marţi, că nu i se pare normal că formaţia Viitorul Constanta îşi va juca meciurile de pe teren propriu din Liga 1 pe stadionul grupării gălăţene.

"Mi se pare un lucru deplasat să acceptăm ca o contracadidată în lupta pentru evitarea retrogradării să joace pe terenul nostru. Nu ştiu cine a decis, eu nu am fost întrebat, probabil sunt lucruri sentimentale la mijloc, dar am învăţat de-a lungul carierei mele că, din respect pentru echipa care joacă pe acest teren, nu poţi să primeşti şi alte formaţii. Această situaţie nu va strica relaţia mea cu Gheorghe Hagi, dar acesta este punctul meu de vedere. Nu ştiu dacă voi veni la meciurile Viitorului", a spus  Dorinel Munteanu.

Scandal intre Dorinel si Hagi

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare