DUMINICA 14.08.2011: Steaua - U Cluj LIVE pe DigiSport incepand cu ora 20:30

vineri, 12 august 2011 |

Meci foarte interesant intre Steaua si U Cluj de la care Becali asteapta o victorie. Dupa ultimele transferuri Steaua este favorita dar si cei de U Cluj au maximum de puncte dupa cele 2 meciuri din campionat.

Ambele echipe vin dupa meciuri amicale in care au jucat foarte slab, cei de la U Cluj in disputa cu Lazio si Steaua cu Stefanesti, despre care Becalii a glumit: "Eu am dat ordin aseară să se termine 0-0. Le-am zis că dacă sînt tari aşa se termină. În faţa porţii să dea pe lîngă şi aşa au făcut. Era ploaie torenţială şi i-am dat telefon lui MM să întrerupă meciul, dar au zis că ei joacă. Am jucat numai la ei în careu şi n-a intrat mingea în poartă. Bine, eu v-am spus, le-am dat ordin să se termine 0-0. Cu U Cluj le spun să facă 72-0!"

Gabriel Boştină: "Steaua e Steaua, pleacă cu prima şansă. Asta nu înseamnă că ne este frică şi că mergem cu gândul că vom pierde, în niciun caz! I-am putea suprinde în multe feluri, rămâne de văzut cum. Avem şansa noastră la victorie şi o vom juca. Important e să nu pierdem. Eu nu cred poveştile cu închegarea relaţiilor de joc. Atât timp cât fotbaliştii au valoare, nu au nevoie de relaţii de joc"
Meciul Steaua - U Cluj este LIVE pe DigiSport incepand cu ora 20:30.

1 comentarii:

Anonim spunea...

Daca nu bate Steaua, Gigi o sa turbeze pe la TV

Trimiteți un comentariu

Postări populare