Rezumat video CS Mioveni - Astra Ploiesti 0-1 Etapa 3

vineri, 12 august 2011 |

Marius Sumudica: "A fost un meci greu, felicit jucătorii pentru cum au luptat. N-a fost un meci uşor. Puteam să închidem jocul prin Strătilă, eu le-am spus că doar prin atitudine putem cîştiga. Sîntem pregătiţi să întîlnim Steaua.

Nu este victoria mea, este a echipei. Eu le-am dat un plus de atitudine, nu puteam să fac mai multe în 5 zile. Eu îmi doresc ca echipa mea să aibă foame de performanţă. Găman şi Bărboianu vor putea face parte din lot pentru meciul cu Steaua. Eu pregătesc partida cu Steaua la victorie".

Echipe de start

CS Mioveni: Hăisan - I. Voicu, Miulescu, M. Olteanu, G. Neagu - V. Gheorghe, Naidin, Mărgăritescu, Ayza - N. Dică - C. Tănasă
Rezerve: Oct. Popescu, B. Stoica, E. Crăciun, Dina, Cl. Ionescu, Neaga,Săndulescu

Astra Ploiesti: S.Lung jr - Ov. Mihalache, Bruno Miguel, L. Goian, Morais - Strătilă, Takayuki, N'Doye, Al. Stan - Fatai, Miranda
Rezerve: Lungu, Oprsal, Măţel , Ologu, Ţigănaşu, B. Rusu, C.Matei

Rezumat Mioveni - Astra


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare