Reactii si declaratii dupa Petrolul - Rapid 0-1

sâmbătă, 13 august 2011 |

Răzvan Lucescu a declarat la DolceSport: "Un final normal, conform desfăşurării forţelor pe teren. Am venit mobilizaţi la Buzău. Echipele care joacă împotriva Rapidului o fac cu maximumm de determinare, foarte motivaţi. Am abordat cu un spirit corect partida, le-am spus băieţilor să aibă răbdare. Acestea sînt meciurile care arată unitatea grupului.
Am sperat pînă la capăt şi am marcat. Am controlat prima repriză total. Petrolul nu a învins pe Oţelul şi nu a terminat la egalitate cu Vaslui întîmplător.
Era normal ca ei să mizeze pe cartea contraatacului, să se apere bine, au jucători cu experienţă. A fost o presiune la poarta naostră la fazele fixe, acolo unde jucătorii Petrolului au talie şi au un avantaj.
Nu pot decît să apreciez felul în care se pregăteşte Pancu, trăieşte o a doua tinereţe".


George Copos a declarat: "Nu mai contează cum a fost meciul, importante sînt cele 3 puncte, reprezentanţii lui Slask nu au avut ce să vadă, asta contează. Cred că Răzvan a gîndit foarte bine meciul, odihnindu-i pe Deac, Herea şi Bozovici. Pentru noi este foarte important meciul de joi, am obţinut 3 puncte în condiţiile în care jocul nu a fost unul extraordinar.

Bravo ploieştenilort pentru spirit şi pentru cum au luptat. Cred că la valoarea lor şi la salariile mari pe care le cîştigă, jucătorii Rapidului ar trebui să dea mai mult şi aştept mai mult de la ei."


Mircea Lucescu a declarat la sport.ro: "Starea naturală a domnului Copos este să fie supărat. Am vorbit azi-noapte cu el şi nu era mulţumit de jocul băieţilor. Dacă el nu înţelege că trebuie să stea deoparte şi să aştepte rezultatele, nu va ajunge departe.

El trebuia să rezolve problema stadionului, nu să discute despre cum a jucat echipa. Dar lucrul cel mai uşor de făcut este să comentezi.

El trebuie să facă transferurile de care Rapid are nevoie, să plătească la timp salariile. Asta înseamnă un preşedinte de succes, pentru că aceste lucruri îţi aduc garantat succesul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare