Rezumat video CFR Cluj - Gaz Metan Medias 0-2 Etapa 3

vineri, 12 august 2011 |

Meci foarte bun si pragmatic pentru Gaz Metan in fata celor de la CFR Cluj.

Ambele reprize au apartinut Gazului, care a reusit ca marcheze cate un gol in fiecare repriza. CFR Cluj s-a chinuit dar in afara de cateva faze relativ importante nu a reusit sa marcheze.

Gaz Metan se pregateste pentru meciul de joi de la Viena, în manşa tur a play-off-ului Europa League.

Mijlocaşul Ioan Hora de la CFR a declarat pentru GSPTV: "Am prins şi noi o zi mai nefastă. A fost şi ghinion, am avut 3 ocazii, plus o bară, ei au dat gol la prima fază. Nu a fost Nuno Claro vinovat, ci toată echipa. Noi încercăm să ne pregătim mereu să jucăm la victorie, vom veeda ce va fi contra Pandurilor
Ca orice român, ne-am bucura pentru Gaz Metan să treacă de play-off-ul Europa League. Le urăm baftă"

Cristi Pustai a declarat la GSPTV: "Ştiam că va fi un meci foarte greu, clujenii au 3 jucători fantastici la mijloc, de aceea am jucat şi noi cu Nicandro, Todea şi Hoban, ca să îi contracarăm. Sîntem un grup sudat, cei care intră pe teren pot face faţă.
De astăzi ne gîndim la meciul cu Austria Viena. Această victorie este foarte importantă, eram pe ultimul loc. Lupta pe două fronturi aduce şi victime colaterale, apar accidentările.
Îl aşteptăm pe Eric înapoi, îl aşteptăm şi pe Bud. Am vorbit cu Eric duminică, din cîte am înţeles va sosi în ţară luni şi vom vedea ce va fi".

Echipe de start

CFR Cluj: Nuno Claro - Lionn, Cadu, Rada, Camora - Peralta, G. Mureşan, Renan - Sougou, Ronny, Bastos
Rezerve:  Mincă, Panin, Nuno Diogo, Kivuvu, Hora, Nicoară, Kapetanos
Antrenor: Jorge Costa

Gaz Metan: Pleşca - Trtovaci, Fl. Lazăr, Markovici, Buzean - Cr. Todea, Hoban - Fl. Bratu, Breeveld, C. Petre - Bawab
Rezerve: Vâtcă, Bozeşan, Ciucă, Miclea, D. Roman, Liţu, Vukadinovici
Antrenor: Cristian Pustai

Rezumat CFR Cluj - Gaz Metan








0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare