Reactii si declaratii dupa Dinamo - Pandurii 2-0

sâmbătă, 13 august 2011 |

Liviu Ciubotariu a declarat la DigiSport: "E o victorie care ne menţine pe primul loc. Am început mai slab, dar am reuşit să ne redresăm. Noi sîntem conştenţi că ne aşteaptă un campionat dificil.

A fost un penalty pe care l-am ratat, dar nu sînt supărat, am încredere în toată echipa. Sînt fericit că n-am primit gol, vreau s-o ţinem tot aşa. Dorel Stoica a debutat, este un jucător cu experinţă care se va integra uşor în echipă. Nu avem nevoie de întăriri, avem un lot omogen."

Petre Grigoraş a declarat la GSPTV "Am jucat lamentabil, am fost inexistenţi în repriza a doua.

Am avut un joc de divizia B spre C, nu meritam mai mult. Arbitrajul a fost foarte slab, eu îmi pun echipa la zid, nu dau vina pe central".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare