Marius Sumudica prezentat oficial ca antrenor la Astra Ploiesti

joi, 11 august 2011 |

Marius Şumudică a semnat un contract pe un an cu Astra Ploieşti, cu opţiune de prelungire pentru încă un sezon.

Marius Şumudică: "Sunt bucuros că domnii Niculae şi Buduru s-au gândit la mine. Îmi doream să nu plec din fotbalul românesc, am renunţat la un contract în străinătate pentru a reveni. Am dat nişte bani înapoi la Kavala pentru că mi-am dorit să ajung la Astra. Sper să îmi duc contractul la bun sfârşit, personal sper să reuşim o clasare peste cea de anul trecut. În vară, dacă nu reuşesc ce mi-am propus, iar conducătorii nu vor fi mulţumiţi de mine, voi cere eu să plec".

Ioan Niculae: "Şumudică e un antrenor cu care am mai colaborat şi am păstrat o relaţie de amiciţie. În timp, mi-a propus nişte jucători care s-au dovedit util, Oprsal şi Paulinho. E un antrenor de viitor. Principalele obiective ale lui sînt evitarea retrogradării şi construirea unei echipe competitive. Pînă în 2012 trebuie să facem o echipă competitivă".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare