Reactii si declaratii dupa Otelul Galati si FC Brasov 1-0

sâmbătă, 20 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa Otelul Galati si FC Brasov 1-0

Dorinel Munteanu a declarat la DigiSport: "A fost un joc aşa cum mă aşteptam, contra unei echipe cu jucători valoroşi. Îmi felicit echipa, a făcut o partidă foarte bună. Scorul putea fi mai mare, dar e bine că am cîştigat.
Ne revenim încet-încet. Continuitatea şi determinarea sînt foarte importante în fotbal, dacă nu le ai nu poţi să cîştigi. Ce va fi cu Dinamo vom vedea etapa viitoare.
Nu vom face România de ruşine în Europa, vom juca cu totul altfel în Liga Campionilor decît în campionat".

Marius Stan a declarat la DigiSport: "Mi-au dat emoţii pe final jucătorii, mai ales ieşirile lui Grahovac. Urmează meciul cu Dinamo, o partidă foarte mult aşteptată, sperăm să ne continuăm seria ascendentă şi să obţinem un rezultat bun.
Oţelul va fi o echipă pe care cu certitudine o vor bate cu greu adversarii. Mai e mult pînă se va hotărî cine se va bate la titlu, unii se încălzesc mai repede. Important va fi cine va avea o constanţă mai mare".

Marius Pena a declarat la DigiSport: "Un meci destul de aprig disputat, dar cred că am controlat jocul. Am suferit pe final puţin, puteam rezolva meciul mai repede dacă mai marcam. Bine că s-a terminat aşa, prin jocul colectiv am reuşit să ne impunem.
Sîntem pregătiţi pentru meciul cu Dinamo, sperăm să continuăm pe aceeaşi linie şi să cîştigăm şi următoarele partide".

Jose Murcia a declarat la Mediafax: "Scorul reflectă faptul că Oţelul e o echipă puternică. Se cunoaşte că joacă de mult timp împreună. Noi din contră, sîntem o echipă nouă şi am avut puţin timp pentru a ne acomoda.
Chiar şi aşa, plec mulţumit de felul în care am jucat în repriza a doua, de atitudinea şi de determinarea fizică a echipei mele".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare