Reactii si declaratii dupa Steaua - U Cluj 2-1

duminică, 14 august 2011 |

Gigi Becali a declarat la finalul partidei: "Ce să mai spun după un asemenea meci, am controlat meciul total. Steaua e invincibilă de acum".

"L-aţi văzut pe Niculescu, că eu nu l-am văzut? Pe Boştină l-aţi văzut? Am controlat jocul, 2-0...nu-i o echipă rea "U", are posesie. V-am spus, Steaua este invincibilă".


Meme Stoica declara la DigiSport: "Despre acest joc pot sa spun ca l-am castigat cu sansa. Am intalnit o echipa foarte valoroasa. Daca ii lasi sa joace, iti pun probleme foarte mari.

Sunt extraordinare aceste trei puncte. A fost cel mai important test de pana acum. Se vede cat de mult conteaza banca de rezerve, pentru ca jucatorii care au intrat, au jucat foarte bine.

Il felicit pe Levy, pentru a fost extrem de inspirat cu schimbarile. Asta a fost cel mai important lucru".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare