Reactii si declaratii dupa U Cluj - Petrolul 3-2

sâmbătă, 20 august 2011 |

Reactii si declaratii dupa U Cluj - Petrolul 3-2

Valeriu Rachita a declarat la DigiSport: "Ne retragem dacă sîntem trataţi aşa în continuare: nu mai facem stadion, nu mai facem nimic. Eliminarea lui Apostu a fost gratuită. Nu vorbesc numai de seara asta, ci de toate meciurile, am fost vînaţi în fiecare meci. Sînt extrem de dezamăgit, mă aşteptam să ne respecte lumea. Nu se mai poate în asemenea hal. Ce să mai pierd timpul să-i învăţ pe jucători fotbal dacă nu sîntem lăsaţi să jucăm fotbal. Vom preda echipa Ligii sau Federaţiei, cui vrea s-o ia"
"Cu Rapid am pierdut în minutul 87, acum în minutul 94, în curînd o să cad pe teren sau o să fac un gest necugetat. Noi am jucat cu mijloacele noastre, duceam meciul spre ceea ce ne doream, chiar voiam să-l schimb pe Apostu înainte să fie eliminat".
"Apostu va primi 1000 de euro amendă pentru cartonaşul roşu. Dacă a meritat sau nu ce mai contează? Ideea e că ne-a lăsat în 10 oameni. Trebuia să ştie mai bine şi să nu mai atace mingea din moment ce portarul o prinsese deja"

Ionuţ Badea a declarat: "Cu părere de rău, chiar dacă am primit două lucruri, nu ne-a surprins Petrolul. Am fost neatenţi, dacă nu am fi cîştigat, fotbalul ar fi fost nedrept. Echipele mici joacă mai puţin, au tacticile lor.
La 1-0 am crezut că partida va fi facilă, am avut momente care ne-au costat. Echipa a înregistrat o posesie completă, pe toată durata partidei, în multe momente am avut posibilitatea de a pune jucătorii cu faţa la poartă
".

Claudiu Niculescu a declarat la DigiSport: "A fost primul meu meci în Liga 1 şi am marcat primul gol împotriva Petrolului. Ce să mai, îmi poartă noroc şi ei! Astăzi victoria a fost meritată, am ratat multe ocazii, am controlat de la un capăt la celălalt. Sînt fericit, aveam nevoie de aceste puncte după insuccesul cu Steaua".
"Eram conştienţi că o să fie un meci foarte dificil, mai ales că nu am avut parte de sprijinul publicului. Fotbalul e urît fără suporteri. Era s-o păţim şi-n seara asta, dar pînă la urmă a ieşit totul bine. Abia aştept să joc pe Cluj Arena, e un stadion superb. Sînt convins că vom juca tot timpul cu 30.000 de oameni în spate"

Vali Negru a declarat la DigiSport: "Petrolul a jucat bine, meritam mult mai mult, dar am pierdut iar un punct în ultimele minute. Păcat, dar asta e, mergem înainte. După ce ne-au dat ei gol am trecut la cîrma jocului, pînă Apostu a primit un cartonaş roşu. Părerea mea este că a fost uşor acordat acel cartonaş roşu, a fost total nemeritat. A contat şi faptul că nu am avut suporteri, atît pentru noi, cît şi pentru ei".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare