Declaratii si reactii dupa Luxemburg - Romania 0-2

vineri, 2 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Luxemburg - Romania 0-2

Victor Piturca a declarat: “Debutul meu este fericit. Orice jucator intra in teren la meciul cu Franta trebuie sa fie motivat si concentrat pentru a scoate un rezultat bun. Sper ca Galamaz sa fie recuperat pana atunci. Il atentionasem pe Torje inainte de meci, dar in viteza jocului nu mai realizezi. M-am gandit la Marica si la Sapunaru, insa Rat a mai fost capitan in mandatul meu. Probabil tot el va fi capitan si la meciul urmator.
Pe noi ne intereseaza ce o sa facem in meciul cu Franta. Lazar a jucat foarte bine. Bourceanu este proaspat pentru meciul cu Franta. Nu stiu cum o sa pregatesc meciul cu Franta. Trebuie aleasa o strategie adecvata. Se poate sa atacam in unele momente. O sa vedem si care este starea jucatorilor. De duminica o sa incepem antrenamentele tactice”.
Indiferent ce rezultate are nationala Romaniei, suporterii trebuie sa fie alaturi de echipa. Matel a jucat foarte bine. Era foarte important pentru el sa-si faca jocul. M-am suparat pe Chiriches pentru ca a pierdut o minge, insa la echipa de club a facut meciuri foarte bune”.

Gabi Torje a declarat la sportro: "Îmi pare rău pentru acel galben, înainte de meci mă gîndeam tot timpul că trebuie să-l evit şi l-am luat de la începutul meciului. Sînt convins că vom face un rezultat mare cu Franţa pentru a ne menţine în lupta pentru calificare. Trebuie să uităm acest meci, să ne gîndim la următorul. Va fi foarte greu, dar sper ca stadionul plin să-i împingă de la spate pe colegii mei. 
Mai avem şanse de calificare, trebuie să credem în noi. Chiar dacă nu ne calificăm, trebuie să cîştigăm cît mai multe meciuri în această campanie ca să avem un moral cît mai bun, să revenim în rîndul echipelor tari din Europa".


Jean Vlădoiu a declarat la gsptv dupa meciul cu Luxemburg: "Chiar dacă în această seară nu am jucat senzaţional, aşa cum se aştepta toată lumea, e un început bun pentru noua campanie a lui Piţurcă şi a stafului său.
Meciul cu Franţa e aproape imposibil, dar jucătorii nu au nimic de pierdut. Eu cred sincer în calificare, mai ales că ne jucăm şansa în faţa a 55.000 de spectatori. Trebuie să profităm de fiecare şansă".


Florin Prunea: "Este foarte important să cîştigăm marţi, să rămînem cu şanse reale şi matematice de calificare".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare