Victor Piturca a declarat despre meciul cu Luxemburg

joi, 1 septembrie 2011 |

Victor Piturca a declarat despre meciul cu Luxemburg

"A fost ultimul antrenament. Toţi jucătorii sînt apţi, inclusiv Goian, pe care mă gîndesc să-l menajez pentru jocul cu Franţa. Va fi un meci extrem de dificil. Sper că băieţii au înţeles mesajul meu şi vor fi concentraţi să cîştigăm.

Mă îndoiesc că Luxemburg va juca ofensiv contra României. M-aş bucura să o facă, dar e foarte greu să joci ofensiv contra unei echipe mai valoroase. Sîntem pregătiţi şi de astfel de surprize. N-am omis faptul că Luxemburg ar putea să schime tactica, probabil că şi jucătorii lor s-au săturat să se apere în propria jumătate de teren, dar aici e vorba de valoare. Oricum Luxemburg a făcut progrese remarcabile în ultimul timp. Sper să marcăm cel puţin un gol contra lor, m-aş mulţumi dacă am cîştiga cu 1-0.

În mare parte m-am decis asupra echipei, mai am două posturi unde nu sînt decis. Măţel e pregătit să debuteze. Are calităţi foarte bune, personalitate, a arătat aceste lucruri la antrenamente. Poate juca fără probleme din primul minut".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare