Vasile Siman a declarat despre transferul lui Tibi Balan

vineri, 2 septembrie 2011 |

Vasile Siman a declarat despre transferul lui Tibi Balan la GSPTV

"Sportul Studenţesc n-a cîştigat nici un litigiu la LPF de cînd mă ştiu eu. Dacă sîntem suspectaţi că am fi influenţat decizia Ligii, atunci am ajuns de rîsul lumii. Gigi Becali nu face decît să pună presiune asupra membrilor comisiilor. Faptul că jucătorul şi-a depus memoriu nu înseamnă că are şi dreptate, de ce credeţi că nu e liber de contract?
Nu cred că Gigi îl voia liber, dar voia să îl ia în condiţiile în care le spune el. Practic, el voia o presiune suplimentară ca eu să accept condiţiile impuse de el".
"El tot spune că e vina mea că a rămas la Sportul, spune cu obrăznicie că nu a fost plătit de un an, cînd vina e numai a lui. A avut de cîteva ori ocazia să semneze cu Steaua,  dar a avut pretenţii mai mari decît ar avea orice jucător din Liga 1. El vrea să se ducă liber la Steaua şi să ia toţi banii care i-ar reveni Sportului. Dar asta nu va primi niciodată. Becali n-o să-i dea niciodată mai mult de 30.000 de euro la semnătură".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare