Criza de nervi a lui Becalii pentru ca nu-i poate lua pe Balan si Goga

vineri, 2 septembrie 2011 |

Gigi Becalii a facut o criza de nervi in direct la GSPTV in legatura cu transferurile lui Tibi Balan si Goga.
Acesta a declarat: "Sînt jocuri făcute, interese prin care vor să cîştige voturi, să arate că eşti la mîna lor, ei te judecă. În viaţa mea nu m-am dus să-i cer ceva lui Dragomir. Cu o singură excepţie. În cazul Neaga i-am cerut ajutorul pentru că dădusem 1,3 milioane de dolari pe el.

Nu mă interesează dacă sînt liberi jucătorii sau nu. Eu vreau să-i pot transfera. Ar trebui să fie lăsate libere comisiile, dar nu sînt. Să decidă că nu sînt liberi, dar să se ştie clar situaţia lor. Dragomir să lase Comisiile libere".

Criza de nervi a lui Becalii pentru ca nu-i poate lua pe Balan si Goga

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare