Declaratii si reactii dupa Rapid - FC Brasov 1-1

sâmbătă, 10 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Rapid - FC Brasov 1-1

Dinu Gheorghe a declarat la DigiSport: "Să ni se spună cînd se face ţintarul pe cît trebuie să termine fiecare echipă. Cred că adversarii trebuie să ne rupă picioarele ca să fie eliminaţi, altfel nu sînt.
Ciprian Deac a plecat din Regie cu piciorul în ghips
Am făcut un joc slab azi, dar dacă elimina de la ei un jucător, aşa cum era normal, alta era situaţia. Dar văd că ne întoarcem iar la directe, paradirecte, sau indirecte, cum se făceau în trecut".

Daniel Pancu a declarat: "E un punct cîştigat ţinînd cont că jucăm etapă de etapă în deplasare. Sîntem sătui să ne tot deplasăm prin ţară. În condiţiile astea, punctele pe care le-am obţinut pînă acum sînt mai mult decît suficiente.
Începe acum un program infernal, cu meciuri din trei în trei zile, sper să ne revenim".

Ovidiu Herea a declarat: "E destul de greu să joci numai în deplasare, sper ca domnul Copos să rezolve cît mai repede această problemă. Ne afectează extrem de mult acest lucru şi s-a văzut şi azi. Trebuie să trecem peste meciul de azi, ne aşteaptă nişte meciuri extrem de grele.
Am tot zis că nu vreau să comentez arbitrajul, dar aşa nu se mai poate. La faultul asupra lui Deac trebuia să fie eliminare şi cu un om îm plus am fi cîştigat, mai mult ca sigur. Au fost unele decizii care m-au lăsat cu gura căscată".


Marian Cristescu cel care a marcat din penalty pentru FC Brasov a declarat: :"A fost un gol normal, nu unul special. Am dat iar gol unei echipe din Bucureşti, m-am obişnuit să marchez în astfel de partide. Rapid e o echipă solidă, e important că am plecat neînvinşi.
A fost un mare avantaj că nu am jucat în Giuleşti, acolo spectatorii fac o atmosferă impresionantă".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare