Declaratii si reactii dupa Romania - Franta 0-0

marți, 6 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Romania - Franta 0-0

Victor Piturca a declarat la TVR: "Nu trebuie să fie o seară tristă. Era greu să ne mai calificăm. A fost o sărbătoare în seara asta, iar băieţii s-au comportat foarte bine, în faţa unei echipe redutabile, pe un teren foarte greu. Din punctul meu de vedere, totul a fost în regulă. 
Atâtea accidentări nu am avut în toată cariera mea. Am avut probleme înainte de Luxemburg, după Luxemburg şi chiar înaintea acestui meci. Băieţii care au intrat şi-au făcut însă datoria.
Mai avem nevoie de timp şi sperăm din suflet ca gazonul să fie bun până la meciul cu Belarus. Păcat că n-am avut şi noroc să înscriem.
Prestaţia lui Chiricheş a fost excelentă. Aşa a fost şi cu Măţel, în Luxemburg.
Egalul e un rezultat foarte bun şi pentru unii jucători poate constitui un punct de plecare. Nu ştiu ce i-a iritat pe fani în finalul jocului. Nu e vina noastră că a bătut Bosnia. Asta e situaţia. Trebuia să acumulăm puncte din meciurile trecute. Noi sperăm în continuare la calificare. Bosnia va întâlni Luxemburg acasă, iar Luxemburg a bătut Albania astăzi".

Laurent Blanc a declarat: "Avantajul foarte mare al Romaniei a fost starea gazonul, pentru ca noi suntem o echipa de posesie. Romania nu m-a surprins deloc, am citit bine aceasta echipa. Vom termina primii in grupa iar Bosnia pe doi, dupa rezultatele din aceasta seara".
"Cel mai bun jucator de la voi a fost Marica, a avut forta in atac".

Razvan Rat a declarat la TVR: "95 la sută este ratată această calificare, dar asta este viaţa. Ne pare rău că nu am putut face mai mult de-a lungul acestei campanii de calificări. Mi-e greu să îmi găsesc cuvintele. Săpunaru a suferit o contractură, dar şi noi am avut de suferit, vedeţi în ce condiţii s-a jucat acest meci. Se putea şi mai bine. Franţa nu şi-a creat ocazii, pe când noi am avut câteva oportunităţi, dar asta a fost să fie. Spectatorii sunt supăraţi pe noi pentru ratarea calificării, aşa că huiduielile de la final sunt o reacţie normală.
Chiricheş, Luchin şi Măţel sunt câştiguri reale. Au jucat foarte bine şi au demonstrat că se poate pune bază în ei".

Chiricheş a declarat la sportro: "Ne doream să învingem, dar nu am reuşit. E greu să ştim că aproape am ratat calificarea, dar asta este situaţia. Sper să continuu cu astfel de evoluţii la naţională, nu mi-au tremurat picioarele chiar deloc împotriva francezilor, îi mulţumesc domnului Piţurcă pentru încredere".

Gheorghe Hagi a declarat: "În primul rînd am trăit clipe frumoase, să inaugurăm un aşa stadion. Era momentul nostru să avem o aşa arenă. Ştiam că întîlnim Franţa, o echipă foarte puternică. Gazonul i-a defavorizat puţin pe francezi, terenul a fost foarte greu, băieţii au alergat mult. Luchin a demonstrat că este jucător de naţională, şi-a făcut treaba.
Vedeţi că fotbalul mondial s-a schimbat şi în ultimii 30 de metri ai nevoie de jucători tehnici, să ştim să punem presiune pe adversar. Acesta este cel mai mare obiectiv al nostru: să creem o echipă puternică, să revenim acolo unde am fost şi asta nu se face de pe o zi pe cealaltă".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare