Declaratii si reactii dupa Tg. Mures - Astra 2-2

vineri, 9 septembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Tg. Mures - Astra 2-2

Ioan Ovidiu Sabau, tehnicianul celor de la FCM Tg. Mures, a declarat la DigiSport: "Să ai ocazii să faci 5-0 şi să fii egalat, îţi taie tot elanul. Astra a jucat şmechereşte, au ştiut să profite de toate şansele. Noi meritam o victorie clară astăzi, dar n-am reuşit să ne concentrăm şi asta s-a văzut. Încă nu ştiu nimic despre Astafei.
Sîntem supăraţi că am pierdut, avem puţine puncte, dar am pierdut nejustificat şi astăzi şi la Sibiu. Am avut două ocazii unu la unu cu portarul, ei au marcat după două greşeli. E nedrept, dar asta e
".

Marius Sumudica, antrenorul Astrei, a declarat: "Felicit jucătorii pentru jocul de azi, pentru modul în care au luptat. Am întâlnit o echipă foarte motivată. Din declaraţiile lui Sabău se ştia că îşi doresc să câştige. Noi am reuşit să revenim de două ori când eram conduşi. Asta e o dovadă de potenţă. Îmi pare rău de Astafei, e un copil deosebit şi sper să nu fie grav. Sunt bucuros de acest punct, nu meritam mai mult, chiar dacă în ultimele minute am ratat o ocazie uriaşă. Nu meritam nici mai puţin. Am avut ocazii, şi FCM a avut foarte multe. Un punct e un rezultat echitabil şi meritat pentru noi".
"De patru etape suntem neînvinşi şi vreau să termin mai bine decât anul trecut".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare