Declaratii inainte de FC Vaslui - Steaua

duminică, 16 octombrie 2011 |

Declaratii inainte de FC Vaslui - Steaua:

Adrian Porumboiu a declarat la sportro despre meciul FC Vaslui - Steaua: "Îi prindem pe stelişti într-o situaţie pe care trebuie să o fructificăm. E un plus pentru noi că Steaua o să joace cu improvizaţii în linia defensivă. O înfrîngere astăzi ne-ar scoate şi pe noi din lupta pentru obiectiv, la fel cum i-ar scoate şi pe stelişti un rezultat negativ astăzi. N-ar fi totuşi o dramă nici un rezultat de egalitate, jucăm cu Steaua totuşi".
"E arbitrul numărul 1 în România şi mă aştept să-şi respecte blazon. Nimic mai mult, refuz să cred că un arbitru de talia lui poate fi rău-intenţionat".

Gigi Becali a declarat: "Niciodată Vasluiul nu va fi favorită în faţa Stelei, chiar dacă avem atîţia accidentaţi. Niciodată o echipă din Ţara Românească nu va pleca din poziţia de favorită. Nici nu mă gîndesc să obţinem doar un egal. Într-adevăr, Wesley şi Adailton sînt mare clasă. Sînmărtean este şi el bun, are unele momente, dar nu este la fel de bun. Valoric, sîntem mai buni decît ei şi toţi cei trei atacanţi, Tatu, Mihai Costea şi Tibi Bălan, vor da gol. 
Vaslui nu este o echipă pe care o poţi zdrobi, dar suferă în defensivă, poate fi speculată în centru. Niciodată nu m-am dus la jucători să le fac eu tactică, să le spun ce să facă.
Le-am spus băieţilor că nu mai dau primă pentru locul 9. Cred că nu am dat primă de 3 ani, dar dacă o să cîştige astea două meciuri, vin personal cu 10.000 de euro şi le dau".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare