Declaratii si reactii dupa Otelul - Manchester 0-2

miercuri, 19 octombrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Otelul - Manchester 0-2

Dorinel Munteanu a declarat la DolceSport: "Sunt foarte supărat, cred că am făcut o partidă bună, în faţa unui adversar în faţa căruia nu credeam că avem nicio şansă. Nu sunt mulţumit, am pierdut în urma unor naivităţi, a unor şmecherii fotbalistice, care au făcut azi diferenţa. N-am ce să le reproşez jucătorilor, i-am felicitat pentru efort, dar înfrângerea rămâne înfrângere.
Am avut ocazii de gol, am făcut o primă repriză bună, dar am pierdut. Sunt foarte supărat, foarte dezamăgit. Performanţă era dacă am fi câştigat un punct sau 3 puncte. Va fi foarte greu, dar ne jucăm şansa, în ciuda pesimismului de care suntem înconjuraţi."

Sir Alex Ferguson a declarat la TVR: "E foarte dificil să joci în Champions League, iar Oţelul Galaţi e o echipă puternică. Tot meciul a fost echilibrat, dar cred că am meritat victoria. Fiecare meci e important şi nu poţi face diferenţe în funcţie de adversar. Seara aceasta a fost importantă pentru că eram obligaţi să câşgigăm cele trei puncte".

Antal a declarat la TVR: "A fost cel mai important adversar de care am dat până acum. Rezultatul nu este deloc unul bun. Pot să zic că echipa a pierdut pe mâna mea, am avut două greşeli, de aceea îmi cer scuze colegilor. Sper să reparăm ce se mai poate repara. Îmi pare rău de eşec, un egal era mai echitabil".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare