Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Steaua 0-0

duminică, 16 octombrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - Steaua 0-0

Gigi Becali a declarat la DigiSport: "Aşa e fotbalul, ce să faci? Florin Costea a fost cam obosit pe stînga, Tibi Bălan...cam în plus. Am avut o perioadă în care Vasluiul ne-a dominat şi din cauza celor doi. În rest, am fost peste ei. Costea a fost mortăciune, n-are vînă deloc! Dacă eşti fotbalist, fă-te tare, să nu mai ghicească portarul colţul în care dai!
L-am pus pe Pit, cînd era la Steaua, să tragă la poartă şi i-am zis portarului în ce parte trage. 5 şuturi a tras, nu a putut să apere NICI UNUL în condiţiile în care ştia cum va executa. Pac, pac, pac, pac, pac! Aşa se bate!
Wesley nici măcar nu a mişcat. Steaua are jucători de anvergură, dar nu îmi place cum am jucat azi".

Adrian Porumboiu a declarat la DigiSport: "Cred că pînă la urmă e un scor echitabil, un joc care lasă de dorit din partea ambelor combatante. Parcă a fost un joc vorbit de dinainte, o luptă surdă, ca să zic aşa. Am obţinut un punct, dar puteam să-l pierdem şi pe ăsta, mai multe ocazii au avut ei. 
Un meci care nu a avut nimic de nivelul campionatului nostru, modestuţ. Am avut o evoluţie palidă, cum nici Steaua nu m-a încîntat cu nimic. Arbitrajul a fost cu mult peste joc. Aş fi preferat să se marcheze mai multe goluri, un 1-1, 2-2".

Marius Lacatus a declarat: "Ţinînd cont de numărul ocaziilor de gol, Steaua merita să cîştige. S-a văzut poate un pic mai multă prospeţime din punct de vedere fizic, faţă de meciurile trecute. Totuşi, n-au avut reuşite personale foarte mari".

Ilie Stan: ”Pot spune că în seara asta am avut ghinion, dar important este să avem continuitate în atitudine

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare