Declaratie Gigi Becali dupa tragerea la sorti din Europa League: Steaua - FC Twente

vineri, 16 decembrie 2011 |

Declaratie Gigi Becali dupa tragerea la sorti din Europa League: Steaua - FC Twente

"Îi mulţumesc lui Dumnezeu că am scăpat de echipele grele. Cu Twente am avut  noroc, e accesibilă. Acum trebuie să ne calificăm mai departe şi am mare încredere. Vom face 3-4 transferuri, vreau să construiesc o echipă puternică. Dacă nu te gîndeşti la finală, nu ajungi în optimi.
Eu le spun jucătorilor că sînt mai puternici ca adversarii. Acestă calificare în primăvara europeană am trăit-o mai intens decît cele din Liga Campionilor.
Dacă îi batem pe Twente, mergem la premiere la preşedinte. Să ne dea decoraţii şi ies cu suporterii în Piaţa Universităţii. Consideraţi că sîntem deja în sferturi, asta vă garantez eu. Pe Schalke i-am văzut eu, am văzut ce le poate capul".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare