Declaratie Liviu Ciobotariu dupa meciul Astra - Dinamo

luni, 12 decembrie 2011 |

Declaratie Liviu Ciobotariu dupa meciul Astra - Dinamo

"Sunt dezamăgit de rezultat, dar nu pot fi şi de joc, deoarece ne-am creat ocazii. Cu tot respectul pentru Astra, nu îmi amintesc să fi avut vreo ocazie, în cea de-a doua parte nu au contat. Sunt mulţumit că am terminat turul pe primul loc. Ne mai rămâne un joc, cel de la Târgu Mureş, pe care sper să îl câştigăm. Nu sunt supărat pe elevii mei, au vrut, au luptat. Astra s-a apărat foarte bine.
Echipa şi-a revenit după meciul cu Steaua , acum a contat faptul că este final de sezon, iar oboseala şi-a spus cuvântul. Dănciulescu era nervos din cauza rezultatului, nu din cauză că a fost schimbat. Mi s-a părut că a fost penalty la o fază în careu a lui Rus, dar nu vreau să comentez arbitrajul. La o analiză a turului, sunt foarte mulţumit de ceea ce am realizat".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare