Declaratii si reactii dupa Otelul - Rapid 2-0

duminică, 11 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Otelul - Rapid 2-0

Antrenorul Oţelului Galaţi, Dorinel Munteanu, a declarat despre meciul cu Rapid: "Am încheiat un sezon greu şi sînt bucuros de victoria în faţa unei echipe foarte puternice. N-am cedat niciodată la lupta pentru titlu, dar e temător să vorbesc de acum. S-au văzut şi surprize. E diferenţa mare de puncte. Chiar nu mă interesează cum văd alţii jocul nostru, dacă îl apreciază sau nu.
Sînt doar speculaţii despre plecarea lui Antal. Nu am avut nici o ofertă concretă pentru el şi eu vreau să rămînă alături de echipă."

Antrenorul Rapidului, Răzvan Lucescu, a declarat la finalul meciului cu Otelul: "Am pierdut un meci pe care nu trebuiam să îl pierdem, e numai vina noastră. Am primit al doilea gol pe fondul nostru de dominare. Am foarte neatenţi în faţa porţii. Schimbările au fost provocate de accidentări. Au contat şi absenţele.
Timpul arată foarte bine şi se poate juca fotbal cu Vaslui. Nu noi luăm decizia de a amîna campionatul".

Preşedintele Oţelului, Marius Stan, a declarat: "E mult spus că Oţelul se înscrie în lupta pentru campionat, dar e bine că a fost un meci spectaculos, cu un joc bun de partea ambelor echipe. Este o victorie mai mult decît preţioasă pentru noi şi se vede experienţa acumulată în Champions League.
Am început mai greu, cu probleme interne şi odată cu reglarea lor au apărut şi rezultatele".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare