Declaratii si reactii dupa Steaua - AEK Larnaca 3-1

joi, 15 decembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - AEK Larnaca 3-1

Antrenorul Stelei, Ilie Stan, si-a lăudat jucătorii după calificarea in primavara europeana: "Am reuşit o calificare istorică, împinşi la spate de 55.000 de suporteri. Felicit echipa pentru că au înţeles că pot face fericită o ţară întreagă. Nu ne-a fost uşor şi am muncit foarte mult. Vreau să îi felicit pe cei de la Schalke, au dat dovadă de bun simţ. Sînt mulţumit de victorie, echipa e la 50% din potenţial".

Cristi Tănase: "E o bucurie imensă şi sînt cele mai frumoase momente pe care le trăieşte un fotbalist. Suporterii au fost al 12-lea jucător şia am avut nevoie de ei. Sper să vină la fel de mulţi şi în viitor. Noi visăm la o finală pe Naţional Arena. Mergem la Universitate să ne bucurăm alături de fani"

Stefan Nikolici: "E o victorie importantă care ne duce în turul următor. Publicul a fost al 12-lea jucător şi ne-au încurajat pînă în ultimul minut. Să o luăm pas cu pas, mai e pînă în finală. E cel mai important moment din cariera mea"

Alex Bourceanu: "E un sentiment foarte plăcut şi ne bucurăm că au venit atîţia oameni la meci. Nu e cea mai plăcută seară din cariera mea, am prins şi altele"

Raul Rusescu: "Am avut un Nikolici în mare formă şi am avut o seară frumoasă. În faţa unui astfel de public te simţi un fotbalist adevărat. Trebuie să fim realişti, am făcut un mic pas. Îi mulţumim lui Marica pentru că şi-a făcut datoria. Trebuia şi el să demonstreze că merită să joace la Schalke".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare