Declaratie Viorel Hizo dupa FC Zurich - FC Vaslui 2-0

miercuri, 14 decembrie 2011 |

Declaratie Viorel Hizo dupa FC Zurich - FC Vaslui 2-0

Antrenorul echipei FC Vaslui, Viorel Hizo, a declarat la finalul meciului cu FC Zurich: "Am făcut schimbările pe accidentări. Am forţat foarte mult, n-a ce să le reproşez jucătorilor. Am fost nevoit să bag un portar care a a apărat doar 2 meciuri de cupă. A ieşit şi Sînmărtean, nu credeam că vom avea asemenea probleme. Ne-a anulat toată forţa ofensivă.
Ne-a lipsit şi Papp la fazele fixe. Am avut cîteva ocazii, dar n-am reuşit să marcăm. Arbitrajul a fost fără greşeală, n-am cum să mă plîng. Vreau să felicit echipa pentru tot ce a reuşit în această grupă.
Gerlem a fost total iresponsabil, a pierdut mingea şi am primit gol din cauza lui".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare