Declaratii si reactii dupa Steaua - Levski Sofia 2-1

duminică, 29 ianuarie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Steaua - Levski Sofia 2-1

Presedintele Ligii Profesioniste de Fotbal, Dumitru Dragomir, a declarat despre jocul Stelei in meciul cu Levski Sofia: "Chiricheş va juca 10 ani de-acum încolo în echipa naţională fără să îl dea cineva la o parte. Trebuie să mai apară un fundaş central de viteză lîngă el. Pîrvulescu m-a impresionat, ştie bine fotbal. Echipa este bine pregătită, mai puţin cei de la Craiova, care nu m-au impresionat azi.
Îmbucurător este că Tănase poate să fugă, bravo lui! Acum pot să îl laud şi eu! Machado va face mare carieră la Steaua, o să vedeţi! Steaua nu a avut un vîrf care să se bată în gura porţii. El intră bine în combinaţii, apare bine pe centrare, în gura porţii. Are calităţi bune.
Aş încerca să joc cu doi mijlocaşi defensivi, cu Brandan şi cu Gardoş. Mai ales la meciul cu Twente, cu cei doi în faţa fundaşilor centrali. Obligatoriu trebuie cei doi în faţa apărării, Brandan se pliază bine şi pe jocul ofensiv, iar Gardoş iese bine cu mingea la picior. Eu sînt adeptul jucătorilor care aleargă mult".

Paul Pirvulescu, fundasul Stelei, a declarat despre debutul sau Steaua: "Debutul meu a fost un eveniment foarte plăcut. Mă bucur că am reuşit să cîştigăm. Sperăm ca şi la primul oficial să cîştigăm tot cu două penalty-uri. Am avut emoţii doar înainte de meci.
Grupul pare să fie secretul acestei echipe. Eu mă simt ca şi cum aş fi de zece ani aici. Nu mă sperie concurenţa, cînd ai un concurent puternic te pregăteşti mult mai bine".

Atacantul brazilian Gabriel Machado a declarat despre debutatul la Steaua: "Primul meci a fost un pic greu, pentru că Steaua e o echipă mare. Nu am putut să marchez, dar mă bucur că am făcut ce am putut mai bine pentru Steaua. Am crezut că va fi gol la lovitura mea de cap, dar a fost doar bară. Era bine dacă debutam cu gol, pentru un atacant este important să marcheze. Sper să o fac în următoarele meciuri.
A fost un amical, a fost bine. Nu sîntem plictisiţi, ştim că dacă facem o pregătire bună, va fi bine şi în campionat. Am fost primit foarte bine de colegi, nu am crezut că va fi aşa, m-am bucurat mult pentru asta. Sper să facem treabă bună împreună.
Să fii titular acum la Steaua e foarte greu, sînt atacanţi foarte buni aici. Uşor-uşor, sper să îmi impun jocul şi să marchez. Doar aşa pot ajunge titular.
Nu ştiu cu cine mă simt mai bine în atac, nu îmi cunosc toţi colegii, am făcut puţine antrenamente cu mingea. La fiecare meci trebuie să mă gîndesc să marchez. Dacă marchez şi aici cred că voi reuşi şi în campionat şi voi putea să ajung titular".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare