Declaratie Ilie Stan, antrenorul Stelei, dupa Steaua - Mlada Boleslav 2-3

vineri, 3 februarie 2012 |

Declaratie Ilie Stan, antrenorul Stelei, dupa Steaua - Mlada Boleslav 2-3

"Nu am apucat să vorbesc cu Tătăruşanu despre eroarea sa. Nu îi voi reproşa nimic. E bine că aceste lucruri se întîmplă la aceste meciuri amicale. Altfel va fi jocul echipei la meciul cu Twente, altă responsabilitate. Voi discuta şi eu cu ei ca să le mai explic cîte ceva".

"L-am băgat pe Chiricheş fundaş dreapta pentru că Dănănae a simţit nişte dureri după meciul cu Legia. N-am avut soluţii aşa că am apelat la el. Puteam să joc cu Martinovici, dar am vrut să văd cum se descurcă şi Chiricheş.
Lato are o problemă la aductori. El, Gardoş şi Dănănae sînt uşor accidentaţi şi n-am vrut să-i forţez. Lato reia antrenamentele mîine. Chipciu a simţit şi el nişte înţepături, aşa că l-am menajat şi pe el. Am preferat să îl odihnesc şi pe Prepeliţă".

"Din punctul meu de vedere, dacă Geraldo are oferte, i-am spus lui Gigi Becali să decidă dacă îl dă sau nu".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare