Declaratii se reactii dupa Steaua - Chiajna 1-4 meci amical

sâmbătă, 4 februarie 2012 |

Laurentiu Reghecampf, antrenorul Concordiei Chiajna, explică victoria cu Steaua: "Noi ne-am dorit mai mult să cîştigăm, aşa este în fotbal. Pe mine mă interesează să cîştig fiecare meci. Îmi doresc ca jucătorii mei să respecte tot ce le spun. Eu am o misiune mai grea decît Ilie Stan pentru că avem doar 11 puncte în clasament.

Eu lucrez foarte mult la disciplină la o echipă. Dacă jucătorii nu-şi fac meseria, apar şi problemele. Niciodată n-o să poţi să cîştigi dacă nu ai un grup puternic".

Dumitru Dumitriu, fostul tehnician al Stelei, a declarat despre meciul Steaua - Chiajna 1-4: "Steaua n-a fost în stare să facă o echipă care s-o învingă pe Chiajna. Comportamentul jucătorilor mi s-a părut unul care lasă de dorit. Toţi jucătorii care au evoluat azi ar trebui penalizaţi. Nu se poate să ai o prestaţie aşa de jalnică. Aceşti băieţi sînt nişte practicanţi de fotbal.

Vă daţi seama ce tristeţe e pe antrenor, pe staff şi pe patron din cauza acestor jucători. Comportamentul şi abordarea meciului a lăsat de dorit. Cînd nu joci serios aşa păţeşti. Dacă Ilie Stan o să aibă nevoie de 6-7 dintre ei? Nu-şi merită salariile imense".

Declaratii se reactii dupa Steaua - Chiajna 1-4 meci amical

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare