Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - FC Brasov 0-1

joi, 22 martie 2012 |

Declaratii si reactii dupa FC Vaslui - FC Brasov 0-1

Marius Şumudică, antrenorul lui FC Braşov, a declarat despre meciul castigat la Vaslui: "A fost un meci foarte greu, în faţa celei mai bune echipe din campionat. L-am sacrificat pe Velayos, care l-a marcat om la om pe Wesley. Am reuşit o victorie mare, una care ne dă speranţe. Am demonstrat că atunci cînd sîntem uniţi putem bate pe oricine. Jucătorii mei au fost agresivi, şi-au dorit foarte mult să cîştige, pentru că nu e uşor să baţi la Vaslui.
Tradiţia se menţine, pentru că eu n-am pierdut niciodată cu Vaslui. Într-un fel îmi pare rău că am bătut, Vaslui nu merită să fie doar pe locul 5. Sper să ne refacem pînă la meciul cu Rapid, pentru că avem nevoie de continuitate".

Adrian Porumboiu, patronul celor de la FC Vaslui, a declarat la finalul meciului cu FC Brasov: "Nu înţeleg de ce mi-l tot trimite pe Paul Unimatan ăsta. Chiar nu-mi dau seama! N-am pierdut meciul din cauza arbitrului, dar a contribuit şi el. A fost picătura aia de sare pe rană. Au fost nişte faze judecate cu răutate. Probabil că o să-i raporteze şefului său că a fost bine.
Asta trebuia să se întîmple. Oricum, nu ne împiedicau acum, se întîmpla cîndva. Asta e, nu o să mor din asta. Arbitrii sînt scoşi din căciuli, nu vedeţi? Vin cu rachetele la meci, nu ştii cine apare. Să se înţeleagă, m-a deranjat maniera, dar nu e motivul pentru care am pierdut".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare