Declaratii si reactii dupa Otelul Galati - Dinamo 1-1

joi, 22 martie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Otelul Galati - Dinamo 1-1

Dorinel Munteanu a declarat dupa remiza cu Dinamo: "N-am crezut că putem aşa slab, am fost dezorganizaţi. Dinamo putea cîştiga, dar a ratat un penalty. Nu eram în stare să ţinem 1-1, deşi aveam un om în plus.
Am avut şi noi ocazii, dar am fost fricoşi, nu mi-a plăcut atitudinea".

Liviu Ciobotariu a declarat dupa meciul cu Otelul Galati: "Nu sînt supărat că a ratat Cătălin acel penalty, ci sînt bucuros că am cîştigat ceva ce pierdusem în acest retur, adică atitudinea şi încrederea jucătorilor. Băieţii au luptat admirabil în inferioritate numerică. Pentru noi acest punct reprezintă o victorie de moral, sîntem pe un drum bun şi, chiar dacă nu vom avea trei jucători cu Vaslui, sînt alţi fotbalişti care îşi vor face datoria".

Marius Stan: "N-am avut curaj, nu-mi dau seama, puteam învinge. Am respectat prea mult adversarul şi azi nu era cazul.
Era un adversar de bătut. Ne îndepărtăm de locurile de cupele europene dacă jucăm aşa", la DigiSport Special.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare