DUMINICA 18.03.2012: Steaua - Astra LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 20:30

duminică, 18 martie 2012 |

Steaua - Astra va fi primul meci al Stelei pe stadionul Ghencea, după un exil de 10 luni.
Fanii echipei s-au înghesuit la casele de bilete. Până sâmbătă seara se vânduseră peste 15.000 de bilete şi se speră că la ora meciului stadionul să fie plin.
"Nu m-am aşteptat să vină aşa mulţi suporteri să cumpere bilete la meci. Probabil că se va umple stadionul, s-ar putea să-mi scot banii pentru meciul ăsta. Dacă meciul cu Astra se juca pe Naţional Arena, veneau 50.000.
E foarte bine şi că vine multă lume pe Ghencea. Presiunea e mai mare decât pe Naţional Arena. Şi eu am mai mare încredere când jucăm pe Ghencea, am emoţiile mai mici", a declarat Gigi Becali la GSP TV.

Antrenorul Stelei, Ilie Stan, este nevoit să obţină cea de-a treia victorie din acest an, pentru a se apropia de echipele din fruntea clasamentului. Dinamo şi Rapid au fost învinse, iar echipa din Ghencea poate profita de acest lucru.

Tehnicianul Astrei, Toni Conceicao, vrea să menţină tradiţia prin care a învins echipa Stelei. În returul trecut, echipa antrenată de portughez a învins Steaua chiar în Ghencea cu 3-0, Lăcătuş fiind nevoit să demisioneze.

Meciul Steaua - Astra este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 20:30

Rezumat video Steaua - Astra 2-1 Etapa 21

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare