Conferinta de presa dupa Romania - Croatia 3-1

miercuri, 16 noiembrie 2011 |

Conferinta de presa dupa Romania - Croatia 3-1

- Domnule Piţurcă, ce s-a schimbat faţă de meciul cu Belgia?
- Defensiv, am jucat perfect. Iar scorul putea lua proporţii dacă nu ratam atît. Belgia ne-a obligat să jucăm slab în prima repriză. Dar şi vineri, dacă egalam, puteam să învingem! A contat şi faptul că acolo a fost un stadion plin.

- Cît contează o victorie cu Grecia, într-un meci amical?
- Psihologic, ne era foarte necesară. Am obţinut un 3-1 sec, iar adversarii n-au avut nici o ocazie. Contează cîştigurile: Neagu, Găman, Papp, Chipciu. Torje a făcut un meci remarcabil, în continuarea reprizei secunde bune cu Belgia. Iar lui Tănase văd că îi prieşte în Austria, cred că ar fi bine să joace numai la munte!

- Se mai liniştesc acum apele în jurul "naţionalei"?
- Despre mulţi din fotbaliştii care au jucat foarte bine acum, s-au spus vorbe grele în ţară. Uite că s-a întîmplat să cîştigăm, o întîmplare!  Eu am fost criticat şi cînd am făcut un Euro remarcabil. Mă interesează doar să formez o echipă care să se califice la turnee finale, nu să închid gura cuiva.

- Cine va fi titular de acum pe stînga, Ştefan Radu sau Raţ?
- Să dea Dumnezeu să am doi, trei jucători pe fiecare post! Nu-mi va fi greu să aleg între Radu şi Raţ.

- Cum aţi aprecia jocul lui Marius Niculae?
- A intrat cu entuziasm. Dacă era altul în locul lui, nu l-aş mai fi convocat. Dar ştiam cît de mult îşi doreşte să vină la echipa naţională.
sursa: gsp.ro

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare