Declaratii si reactii dupa Dinamo - Vointa Sibiu 1-0

sâmbătă, 19 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa Dinamo - Vointa Sibiu 1-0

Liviu Ciobotariu a declarat despre meciul cu Vointa Sibiu la DigiSport: "A fost un joc foarte greu, vreau să felicit echipa adversă pentru jocul foarte bun practicat. Am avut ceva probleme pentru că sibienii s-au apărat foarte bine, au închis spaţiile. Mă aştept la fiecare joc să fie greu, dar noi trebuie să tratăm meciurile cu mare seriozitate.
Nu vorbesc niciodată de arbitraj, însă am văzut la pauză că am avut un penalty clar şi nu ştiu dacă nu cumva a fost poziţie corectă la Dănciulescu. Mi se pare bizar că se tot greşeşte aici, în "Ştefan cel Mare". Dacă la fiecare joc avem probleme de genul acesta nu e bine. Nu vreau să mă gîndesc că e ceva intenţionat. Sper că tuşierul şi centralul au greşit şi că nu au făcut-o intenţionat.
Bălgrădean este un portar foarte bun, cu calităţi excepţionale, îl felicit pe el în special pentru că ne-a salvat de trei ori azi".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare