Declaratii si reactii dupa tragerea la sorti a sferturilor Cupei Romaniei

joi, 17 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa tragerea la sorti a sferturilor Cupei Romaniei

Dorinel Munteanu a declarat despre meciul din Cupa cu FC Vaslui: "E un meci echilibrat. Este foarte importantă starea băieţilor, ne dorim foarte mult să trecem peste această fază.
Vasluiul este o echipă puternică, cu oricare alt club am fi picat era un meci disputat. Nu suntem favoriţi cu Vasluiul.
I-am zis lui Neagu să uite de naţională acum şi să se concentreze pe echipa de club".

Liviu Ciobotariu a declarat la sportro despre meciul din Cupa cu Petrolul: "Cred că va fi un meci foarte disputat între Dinamo şi Peterolul. Sunt fericit că sorţii au decis să jucăm acasă. Sper să vină suporterii la stadion, avem nevoie de ei.
Am fost de partea fanilor în decizia care s-a luat de a juca derby-ul pe Ştefan cel Mare. La noi este un gazon foarte bun, pe Naţional Arena se mai joacă trei meciuri până la partida cu Steaua.
M-am bucurat că Marius Niculae a fost convocat, cred că şi-a adus aportul în meci".

Preşedintele Ioan Horoba a declarat despre meciul cu Poli din Cupa: "Vorbeam cu Chivorchian înainte de tragere şi i-am spus că singura echipă cu care nu vreau să cad este Poli. Ghinionul nostru este că jucăm şi la Timişoara, nu avem deloc noroc. Este un meci extrem de dificil pentru că Timişoara este vicecampioana României. Este o echipă greu de învins, mai ales cînd joaca acasă. Am spus încă din start că, dacă ne angajam în această compeţie, vrem totul. Sper ca şi băieţii să înţeleagă asta".

Gheorghe Chivorchian, preşedintele lui Poli Timişoara, a declarat despre meciul cu Gaz Metan din Cupa: "Sînt mulţumit de tragerea la sorţi, dar sînt şi un pic îngrijorat. Mediaş a debutat anul ăsta în cupele europene, a avut o evoluţie bună, a fost eliminată greu de Austria Viena. Vom avea parte de un joc foarte greu, dar avem avantajul de a juca acasă, cu suporterii alături.
Ne dorim să ne calificăm în faza superioară, printr-un joc la fel de bun ca cel prestat cu Steaua. Sper ca în faza semifinalelor să întîlnim Rapid sau Dinamo. Am eliminat echipe bune, sper să reuşim şi cu Gaz Metan".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare