Declaratii si reactii dupa CFR Cluj - U Cluj 3-1

sâmbătă, 19 noiembrie 2011 |

Declaratii si reactii dupa CFR Cluj - U Cluj 3-1

Ionut Badea a declarat despre meciul cu CFR Cluj: "A fost o partidă încrâncenată, n-am gestionat unele momente în care am dat semne de slăbuciune de care au profitat adversarii. Am fi avut şansa unui rezultat mai bun întrr-un moment din partea a doua. Peste toate rămâne satisfacţia că suporterii au venit în număr mare, ei au fost câştigători.
Voi face o analiză cu jucătorii şi vom trage concluzii. Meciul nu s-a decis în prima parte, puteam reveni.
Faptul că am înregistrat acest rezultat poate însemna o situaţie că nu suntem pregătiţi de un loc mai sus decât obiectivul din acest an: locul 5, dar vom lupta pentru el
".

Jorge Costa a declarat despre meciul cu U Cluj: "Am făcut un meci foarte bun, mult peste ultima partidă cu Dinamo. Am jucat bine, am avut calitate, cu organizare bună, în faţa unei echipe foarte bune. A fost un joc cu intensitate, la fel ca şi cel cu Dinamo. Mi-a plăcut atmosfera dinaintea jocului dar ar fi trebuit să fi fost mai multă lume pe stadion. Prea puţină lume pentru un astfel de spectacol".

Capitanul CFR-ului, Ricardo Cadu, a declarat despre meciul cu U Cluj la DigiSport: "A fost o victorie meritată, am jucat mai bine. A fost un gol important, dar mai importantă e victoria, pentru că ne-am făcut fericiţi fanii. U este o echipă bună, cu jucători foarte tehnici, dar am demonstrat că noi sîntem numărul 1 din oraş.
Tot timpul ne gîndim la titlu, chiar dacă diferenţa faţă de Dinamo e mai mare acum, după meciul direct".

Presedintele echipei CFR Cluj, Iuliu Mureşan, a declarat la DigiSport: "Cred că a fost cel mai important meci pe care l-am disputat în acest tur, un meci între două echipe din acelaşi oraş, a fost un derby local. Vreau să îi dedic victoria, în numele echipei, patronului Arpad Paszkana, de ziua sa.
Am dominat meciul, păcat de acel gol de care vreau să uit! Mă bucur că a intrat Kapetanos şi a marcat. Vreau să remarc atmosfera de fair-play în care s-a jucat. De asemenea, prestaţia arbitrului Cristi Balaj, care a condus fără greşeală, se vede că este cel  mai bun arbitru din România.
E bine că nu s-a distanţat Dinamo de noi, regretăm foarte mult că am pierdut meciul contra lor. Am avut 2-1 în minutul 82 şi ei au cîştigat cu mult noroc.
Sperăm că nu va mai greşi Beto de acum pînă la finalul campionatului, a fost singura eroare pe care a comis-o".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare