Declaratii antrenori dupa U Cluj - Steaua 0-1

luni, 12 martie 2012 |

Declaratii antrenori dupa U Cluj - Steaua 0-1

Antrenorul U Cluj, Ionuţ Badea, a declarat dupa meciul cu Steaua: "Au fost două partide puternice pentru noi, toată lumea îşi doreşte să bată Rapid şi Steaua. Au fost două reprize distincte azi, am lăsat spaţii în prima, agresivitatea nu a fost cum trebuie. Spaţiul dintre linii a fost fructificat foarte bine de adversari.
Repriza secundă a avut cu totul şi cu totul altă faţă. Probabil lucrurile ar fi stat altfel dacă am fi intrat cu acelaşi spirit combativ de la început, cu acelaşi ataşament. Echipa nu are momente de tensiune la momentul actual.
U Cluj trebuie să joace în continuare, mai avem o partidă importantă sîmbătă, la Petrolul. Credem în munca noastră în continuare. La Cluj este un public minunat. Poate dacă am fi avut puţină şansă, publicul ar fi fost mulţumit. Şi terenul ne-a jucat nişte feste, ne-a împiedicat în a realiza ceva important azi
".

Antreorul Stelei, Ilie Stan, a declarat dupe meciul castigat cu U Cluj: "Cînd eşti la Steaua, tot timpul eşti sub presiune. Importante sînt cele trei puncte, ne dau un moral bun pentru viitor. Singurul regret este că trebuia să rezolvăm meciul din prima repriză, am avut cîteva situaţii bune. Aşa am tremurat un pic, pînă spre final.
Am făcut cîteva schimbări pe care nu le aveam în plan. Felicit echipa pentru determinare, pentru atitudine. Ei au obţinut victoria, nu eu. Sper să conteze foarte mult aceste trei puncte în economia campionatului.
Martinovici are o entorsă la gleznă, Prepeliţă are ceva la genunchi, încă nu ştiu ce. Terenul a fost greu, asta este!
".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare