Video: Declaratie Raul Rusescu dupa golul marcat in meciul U Cluj - Steaua 0-1

luni, 12 martie 2012 |

Video: Declaratie Raul Rusescu dupa golul marcat in meciul U Cluj - Steaua 0-1

"Nu e important că am marcat eu, ci că am cîştigat. Am întîlnit un adversar foarte bun, pe un teren foarte, foarte prost, nu ne-a avantajat nici pe noi, nici pe ei. Accidentările ne-au destabilizat pe moment, dar ne-am revenit şi am demonstrat că sîntem o echipă puternică.
Este o victorie importantă pentru că ne apropie de fruntea clasamentului. Noi am venit să marcăm, am făcut-o, apoi am încercat să ţinem de rezultat. Nu ştiu dacă U a jucat mai slab sau noi mai bine. Era important pentru noi să cîştigăm, trebuie să ne gîndim doar la jocul nostru, să cîştigăm mereu. Sînt convins că celelalte echipe se vor mai încurca.
Să fim serioşi, sînt poveşti de adormit copiii cele cu blatul la U - Steaua".

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare