Video: Declaratie Gigi Becali dupa U Cluj - Steaua 0-1

luni, 12 martie 2012 |

Video: Declaratie Gigi Becali dupa U Cluj - Steaua 0-1

"Forţa noastră am demonstrat-o în prima repriză şi în următoarele 20 din a doua. Acum putem să sperăm la mult mai mult. M-am atacat cînd am văzut accidentările din primele 20 de minute, dar mi-am zis apoi că Dumnezeu a făcut schimbările. Fără Chiricheş în centru n-am mai avut atîta siguranţă, în locul lui Ilie l-aş fi pus pe Iliev în dreapta. Chipciu m-a încîntat, fotbalist de mare clasă! În rest, echipa a jucat binişor. Rusescu şi el s-a bătut în faţă, mai ales în repriza a doua. În prima nu prea mi-a plăcut, cam dormea pe-acolo.Asta înseamnă echipă care are forţă. Să nu-ţi dea nici o emoţie în prima repriză. În a doua ne-am retras, normal, să ţinem de rezultat"

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare