Declaratii si reactii dupa Otelul Galati - FC Vaslui 2-3 Cupa Romaniei

vineri, 16 martie 2012 |

Declaratii si reactii dupa Otelul Galati - FC Vaslui 2-3 Cupa Romaniei

Marius Stan, preşedintele Otelului Galati, a declarat dupa meciul pierdut cu FC Vaslui: "Dincolo de amărăciunea înfrîngerii, pentru că ne-am jucat participarea în Europa League, apreciez că au avut altă atitudine. Ne-am regăsit atitudinea pe care am avut-o în sezonul trecut. Dorinel îşi va continua contractul cu noi, asta e o certitudine.
Poate unii vor neapărat sînge, dar îi dezamăgim. Cred că se impunea mai mult respect acestui meci, era nevoie de un arbitru cu mai multă experienţă".

Dorinel Munteanu a fost nemultumit de prestatia arbitrilor si a declarat la finalul meciului cu FC Vaslui: "Echipa cea mai bună a fost Galaţiul. Din cîte am înţeles, Vasluiul a fost favorizată. Am avut un penalty neacordat, plus mai multe cartonaşe galbene acordate aiurea.
Normal că e greu să conteşti arbitrajul cînd am avut acea revenire şi apoi am luat un gol contrar cursului jocului. Nu mai zic de primul gol al lor care a venit în al doilea minut al prelungirilor, deşi arbitrul arătase doar unul".


0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare