VINERI 16.03.2012: CS Mioveni - FCM Tg. Mures LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 20:30

vineri, 16 martie 2012 |

CS Mioveni a pierdut în etapa precedentă cu Astra, scor de 3-1, şi a ajuns la 13 meciuri consecutive fără victorie.

Antrenorul Marian Pană este conştient că meciul poate fi decisiv pentru echipă sa: "Am început foarte bine la Ploieşti, dar apoi am greşit. Practic, am luat trei goluri pe fază fixă. La primul s-a ieşit greu la blocaj, la fel cum s-a ieşit şi cu Steaua. Adversarul, în afară de goluri, nu a avut alte ocazii. Apoi, nesiguranţa lui Enache şi imprecizia sa au făcut ca să nu marcheze la acele faze. Arbitrul a fost timorat la debut, dar până la urmă a luat deciziile corecte. Chiar dacă eu am protestat, cele două goluri s-a demonstrat că au fost valabile. Una peste alta, nu a influenţat scorul prin deciziile sale. Am spus în iarnă că echipa nu trebuie să piardă în primele etape... Singura noastră şansă e să câştigăm cu FCM Târgu-Mureş ca să mai putem spera la ceva".

FCM Tg. Mures a remizat etapa precedentă acasă, 0-0 cu CSU Vointa Sibiu, pe un teren destul de greoi din cauza condiţiilor meteo. FCM se află în acest moment la 3 puncte de un loc care le-ar permite să joace şi la anul în Liga l.

Antrenorul Marius Lăcătuş a declarat: "Regret că în primele două meciuri nu am obţinut nicio victorie. Cu Voinţa meritam trei puncte, dar am avut şi neşansă. Nu mai avem voie să facem paşi greşiţi. Nu avem voie să ratăm victoria la Mioveni! Avem un lot experimentat, valoros, care e capabil să se menţină în prima ligă".

Echipe probabile:
CS Mioveni: Cobrea - I.Voicu, B.Stoica, Săndulescu, I.Baicu - G.Enache (Mandea), Ispir, C.Năstăsie, Zuluf - Ayza, Cl.Ionescu
FCM Tg. Mures: Albuţ - E.Nicu, Ghionea, Iencsi, Sepsi - Kiriţă, Pădureţu, Ilyeş, Astafei (Fl.Dan) - Celsinho, Subotić

Meciul CS Mioveni - FCM Tg. Mures este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 20:30

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare