JOI 15.03.2012: Otelul Galati - FC Vaslui LIVE pe ProTV incepand cu ora 21:30 - Cupa Romaniei

joi, 15 martie 2012 |

Meci foarte important pentru ambele echipe dar in special pentru Otelul Galati pentru care este singura sansa de a mai juca in Europa League.
La Otelul Galati sunt unele diferente de opinii intre Dorinel si Marius Stan si se zvoneste ca ar fi ultimul meci pentru Dorinel daca nu castiga.
Dorinel Munteanu, antrenor Otelul Galati: “Din cauza celor intamplate in ultimele zile, importanta jocului cu FC Vaslui este enorma. Meciul este unul extrem de important pentru club, pentru Galati, pentru toti oamenii din Galati, dar mai ales pentru aceasta echipa, despre care s-a spus ca este blazata si ca nu mai surprinde pe nimeni. In ultimele zile s-a vorbit numai despre demisii, penalizari si incerc, impreuna cu echipa, sa trecem peste aceste lucruri, mai ales ca ne asteapta un meci atat de important. Desi am mai trecut prin moment grele, astfel de lucruri nu s-au intamplat. Este o problema care trebuie rezolvata printr-o victorie in acest meci, unul foarte important si pentru mine. Nu vreau sa intru in polemica cu nimeni din conducerea clubului, si cum m-am ocupat de echipa pana acum, asa o voi face si de acum inainte”.
Augusto Inacio, antrenor FC Vaslui: “In primele doua meciuri oficiale noi am inscris sase goluri si am primit unul. Noi o sa mergem acolo sa atacam. Stiu ca aici in Romania de obicei o echipa dupa ce marcheaza se retrage, noi nu avem filosofia asta, dar avem nevoie sa inscriem primii. Pentru ca daca luam gol, Galatiul se va retrage, se va inchide in aparare si va apela la contraatac. De aceea cred ca daca vom marca primii, atunci vom mai marca. Daca vom primi gol trebuie sa avem capacitatea de a reveni. Meciul poate ajunge inclusiv la prelungiri, dar noi am pregatit acest meci sa il castigam in 90 de minute. Este un meci dificil pentru ambele echipe. O sa jucam impotriva campioanei Romaniei, pe terenul acesteia. De aceea consider ca Otelul Galati are un avantaj. Nu mi-e teama de arbitraj. Am incredere ca orice arbitru va fi delegat isi va face treaba foarte bine. E normal ca in timpul unui joc sa apara unele greseli, dar asta nu e problema mea. Eu le-am spus jucatorilor sa nu se gandeasca la arbitri si sa nu faca greseli”.

Meciul Otelul Galati - FC Vaslui este LIVE pe ProTV incepand cu ora 21:30 - Cupa Romaniei

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare