MIERCURI 02.11.2011: Manchester - Otelul LIVE pe TVR 1 incepand cu ora 21:45

luni, 31 octombrie 2011 |

Meciul cu Manchester vine dupa o serie de victorii in campionat si in cupa pentru Otelul. Deci, se poate spune ca se anunta un meci interesant, si poate un rezultat mare pentru Otelul.
Se vorbeste despre plecarea lui Dorinel Munteanu in Germania la Duisburg, locul 15 in liga secunda.
Dorinel: "Am o înţelegere cu preşedintele clubului că pot pleca oriunde dacă am vreo propunere tentantă. Nu va fi un obstacol în calea mea".
Marius Stan a declarat despre meci: "Evident că voi merge la meci alături de ei, am ratat o singură partidă cea cu Mioveni pentru a protesta mai mult. Semnalul meu de atunci a fost receptat şi-am intrat în normal. Referitor la meci ne dorim să nu pierdem, de fiecare dată mi-e teamă să nu ne facem de rîs şi să nu avem un rezultat catastrofal. Echipa trebuie să rămînă pe aceeaşi linie ca în ultima perioadă. Cu Basel şi Benfica puteam să scoatem cîte un rezultat bun, dar înfrîngerile acestea vin şi din cauza lipsei noaste de experienţă din Liga Campionilor".

Meciul Manchester - Otelul este LIVE pe TVR 1 incepand cu ora 21:45

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare