DUMINICA 06.11.2011: Sportul - U Cluj LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 14:00

sâmbătă, 5 noiembrie 2011 |

Cu un antrenor nou, in persoanalui Daniel Isaila, Sportul incearca sa castige meciul de acasa cu U Cluj. In timp ce U Cluj se lupta pentru un loc in cupele europene, Sportul se lupta pentru evitarea retrogradarii, iar premizele nu sunt cele mai bune.

Daniel Isaila a declarat: "Sportul Studenţesc reprezintă pentru mine o mare provocare. M-am înţeles cu patronul Vasile Şiman şi mă bucur că vrea un proiect lung. Încă nu am semnat contractul, dar ne-am înţeles la toate aspectele. Zilele acestea voi stabili şi staful cu care voi lucra şi sunt încrezător că va fi bine. În acest sezon, principalul obiectiv este evitarea retrogradării. Sportul are o echipă cu potenţial şi îmi doresc foarte tare să realizăm multe lucruri bune împreună".

Meciul Sportul - U Cluj este LIVE pe DigiSport 1 incepand cu ora 14:00

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Postări populare